6.10.09

Kan Dah Kata

kan dah kata
jangan ulang kesalahan sama
apa dah jadi?
awak susah cari saya!

kan dah kata
jangan buat saya marah
apa dah jadi?
awak buat saya menyampah!

kan dah kata
apa-apa pun fikir dulu
apa dah jadi?
awak buat-buat tak tahu!

kan dah kata
lupakan semua itu
apa dah jadi?
awak cakap masih ada rindu!

kan dah kata
jujur pada diri sendiri
apa dah jadi?
awak juga yang mengkhianati

kan dah kata
jangan cari saya lagi
apa dah jadi?
awak yang lupa pada janji

kan dah kata
pilih satu antara dua
apa dah jadi?
awak sudah memilih dia

kan dah kata
cukup sampai di sini
apa dah jadi?

kenapa saya masih dicari?
kenapa perlu saya dihubungi?
nak tunjuk kebahagiaan anda kah?
please-Lah
langsung tak kisah!
i'm happy with my own life now
selesa dengan cara saya
bahagia dengan apa yang saya ada;-)

p/s:
jangan tanya apa yang saya buat
jangan tanya apa pilihan yang saya ada
jangan tanya siapa teman saya
jangan tanya siapa di hati saya
jangan tanya macam mana ianya bermula
jangan tanya apa kesudahannya

seperti mana saya
tak pernah tanya apa-apa pada awak

you with your life
and me with my life
between you and me
we don't have "OUR" life

dat's aLL
sangat mudah
tolonglah faham!

No comments: