22.1.11

Dah Dua Tahun Bersama

sedang asyik online fb, tetiba dapat post dari kak nini:
kalau dulu Aisyah Dalilah, sekarang dah jadi Nur Aisyah. pendek tapi punya maksud yang baik iaitu cahaya hidup bahagia. erk.. kalau eja aishah maksud ape ek? hidup bahagia gak kan? ouh... patutlah setakat ni, saya bahagia dengan kehidupan yang telah saya lalui. terima kasih ya Allah. dan terima kasih kepada arwah ayah & emak yang telah memberikan saya nama "Siti Aishah"

ok. berhenti perasan. post kali ni nak citer pasal Nur Aisyah dan bukan Siti Aishah. hurm, pejam jelik pejam tak celik dah dua tahun ecah bersama keluarga saya. hurm... alhamdulillah. ecah seorang anak yang baik. bijak. tak manja. comel. cute. putih. suka bercakap. dan paling penting, ecah sayang kak longnya iaitu saya. wakakakaa

-ecah sepanjang tahun 2010-
saya sayang dia sama seperti saya sayangkan adik2 saya yang lain.
baca sini untuk post setahun yang lalu

No comments: