21.1.11

10 Perkara Paling Best Masa Sekolah Rendah

1- masa darjah 6, perasan jadi pengawas. suka jaga budak darjah 1

2- balik sekolah WAJIB singgah "kedai pakmud". beli air kelapa 30sen je masa tu.

3- jual sticker, beli sticker. ekeke

4- buat name card kartun.

(no 3 + 4 leh baca kat sini kalau nak tengok rupa sticker dan name card tu)

5- belajar buat jeruk mempelam masa kelas sains. cikgu nama norizan.

6- dapat hadiah tafsir surah al-baqarah kaler hijau dari ustaz omar sebab dapat A pendidikan islam. pastu ustaz suruh tulis kat tafsir tu "yang dihadiahkan oleh ustaz omar"

7- buku saya kena curi. si pencuri tu potong nama saya kat buku, then tulis nama dia. bawak mak pergi sekolah sebab nak suruh mak bagitahu cikgu. seronok;)

8- tak pergi sekolah masa cikgu bagitau nak kena suntikan vaksin Rubella. ingatkan dah lepas, rupanya cikgu kasi surat, suruh pi hospital. huwaaaa!!! kena jugak~

9- 2 biji batang gigi saya kena tampal masa kat sekolah. best kan? free je. paling tak suka kalau doktor dan nurse datang nak check gigi. mulalah nak kena bawak berus gigi dan cawan. belajar cara gosok gigi beb.

10- mak pergi hantar & amik saya ngan adik kat sekolah, naik motor bonceng 3 orang. adik kat tengah. kadang2 saya kat tengah. sekarang dah tak boleh naik 3 orang. sebab adik saya lagi besar dari mak saya. rindu semua tu.

srk islah (1994-1999)
okai dah jawab tag dari dikdah
kena tag orang ke tak ni ek? hurm.. tapi cam nak tau gak ape yang best masa sekolah rendah mereka:


dengan segala hormatnya, silakan jawab;)

2 comments:

ezannurhafiz said...

ok2...nanti saya jawab ye awak.....

ezannurhafiz said...

saya dah jawab tag...hehehe..