1.1.10

1 Jan 2010

alhamdulillah. bersyukur ke hadrat ilahi kerana umur saya masih panjang. walaupun saya masih belum sihat sepenuhnya, sekurang-kurang Allah masih mengizinkan saya terus bernafas di bumi milik-Nya ini. thanks God.

tahun baru, azam baru? azam masih sama. tak perlu tunggu tahun baru nak berazam ni. setiap hari saya ingin mahukan yang lebih baik dari semalam. yang penting usaha. tapi tahun ini bertambah satu lagi azam saya. rasanya tak perlu bercerita panjang (malu). cuma saya mahukan sokongan.

buat masa ini, tak ada sesiapa yang tahu. mungkin yang suka melayari blog2 orang tu tahu kot;-) hehehee...apa tu? cluenya sikit- pabila pena mula menari, setiap perkataan itu lahir dari sekeping hati-AF. selebihnya? biarlah rahsia OK.

sepanjang 2009? memang banyak sangat dugaan. mujur saya masih kuat. walaupun kadang2 rasa tak tertanggung, saya bernasib baik. dunia saya di kelilingi keluarga yang menyayangi diri ini dan sahabat2 yang sentiasa memberikan sokongan. thanks for everything. semua yang pahit berlaku tahun 2009 saya telah lupakan. yang manis akan sentiasa saya kenang.

semoga 2010 membawa seribu rahmat kepada kita semua. berhijrahlah ke arah paradigma yang lebih baik.

No comments: