11.1.10

Busy But Very2 Happy

sibuk la sangat cikcah
hahahaaaa
kelakar pulak bila saya poyo sibuk!

sibuk amendenya
hari ni quiz
esok quiz + submit assignment
sibuk ke tu??
kalau sibuk nak salahkan siapa
saper suruh buat kerja last minute
study bila nak exam
hohoooo
majoriti (not all) pelajar macam ni
bagi saya
kerja last minute itu lebih berkesan + bermakna

niway hari ni (saat post ini di taip) saya happy
sangat2 happy
Thank you Allah...
takleh taip lebih2 di blog ini
"aku hargai sokongan kalian. Thanks for all"
jumpa di blog lain

"Kenangan, pergilah kau jauh dari hidupku. Tinggalkan aku sendirian supaya aku tidak terus hidup dalam angan-angan. Tuhan, tabahkan hatiku, andai ini takdir-Mu untukku, maka aku redha. Kerna aku percaya, ada bahagia yang menantiku suatu hari nanti. ~Bukan ini pintaku~"

~tata

No comments: