16.10.10

Kahwin Cerai

cantik pelamin ni. hehehee
tapi bukan saya yang nak kawen
perhatian!!
saya tidak akan berkahwin selagi masih bergelar seorang pelajar.
saya tidak akan berkahwin dengan siapa2 pun
sekarang atau untuk setahun akan datang
sekian, harap maklum.
dan
post cerai itu adalah mainan semata-mata
hahahahaa seronok gak rasanya
bila ada member tanya, kenapa cerai2
tengok relationship tak ada
hahahahaaa skali hide, ramai yang kecoh
macam artis la pulak:)
tak logik langsung nak bercerai sedangkan saya masih belum jadi isteri kepada sesiapa.
gelakgulinghahahaha..gelak je lagelakguling
until now
Siti Aishah is in a relationship with Muhamed Nain
just relationship k
not bertunang, not berkahwin yet
bab tu akan dibincangkan kemudian hari
insya-Allah, doa2 kan jodoh kami berdua
aminnn

p/s: to my sis: nanti aku wat 1 post special utk saim aku yg tya mu camne aku leh kapel ngan bakal abelom mu nih. buat msa skang, blum sampai msa aku nak citer dr A-Z. cukuplah aku n dia yang tau..hahahahahaa
yang pasti, facebook cuma pengantara untuk 2 hati ini...
ecah❤nain

No comments: