13.10.10

Cinta Banyak Hati

semalam hati saya dah luka sikit.
tapi nasib baik awak ada plaster,kan?
kalau dulu saya cakap
"ini kisah kita
biar orang tak suka
biar apa mereka kata
yang penting kita bahagia"
baca sini--> Bila Saya Meminta
sekarang dah lain

ini kisah kita
tapi di dunia ini bukan hanya kita berdua
kita masih ada keluarga
kita ada banyak hati nak kena jaga
kita tak boleh terlalu leka
sebab mungkin ada yang tak suka

kadang-kadang
kita perlu mengalah, sebelum kita menang
kita perlu kehilangan, sebelum kita memiliki

saya akan terus berdiam selagi mampu membisu
saya akan terus bersabar selagi mampu bertahan
saya akan terus menunggu sehingga tiba detik itu

inilah kehidupan. selagi kita bernafas, ujian tak pernah jemu mendatang. cuma kita berdua perlu kuat untuk hadapi semua ni bersama. saya akan cuba untuk memahami dan mengalah walaupun ada ketikanya saya nak berkongsi apa yang saya rasa. i'm still loving u, yesterday + today + tomorrow + forever. cayang bucuk banyak2 tau:)

"Ku dedikasikan kepadamu
Seluruh kehidupanku
Kerna itu saja buatku bahagia
Ku rela korbankan segala
Yang ku ada di dunia
Moga kau gembira selamanya"

No comments: