5.2.11

Jenjalan Suka Suki

hari ni kan, saya kuar jenjalan. sebenarnya kan, saya nak beli selipar sebab selipar saya dah buruk. tapak selipar pun dah nak hancur. sedih betul. huh~! tapi kan, tak jadi nak beli. sebabnya kan, my bucuk banyak complain. panas hati saya. bila dah jumpa yang saya berkenan, dia cakap... "bukannya comey sangat..." ishk. dah la perut lapar. baik pergi makan;)

dah la ramai orang kat food court kb mall tu. mesin kira-kira pulak buat hal. sinki rosak. huh. macam ngop je. order 2 kuew tiaw sizzling dan chicken wing(tak sedap!).
toink-toink
-sengal-
kat dalam plastik putih tu, ada ni:
balik umah, terus minta bantuan encik google. jumpa pasal novel ni. hurm.. macam2 komen dari pembaca. harap2 novel ni tak macam 2 novel sebelumnya yang terlalu banyak kebetulan sampai kebetulan tu dah tak masuk akal langsung. baca pendapat dari pembaca--> kat sini <--

kitaorang masuk popular. saya beli marker dan sticker. pastu jenguk novel (dlm hati berdoa: arap2 dia belikan). alhamdulillah. doa dimakbulkan. yeay~!!! ada sedikit perubahan lah dari si dia. saya bagitahu dia yang saya cari novel 'tanpamu aku rindu by aleeya anessa' tapi dia dah tahu novel tu ada kat mana. rupa-rupanya, dia masuk popular terus tengok carta novel terlaris sepanjang Jan 2011 kat situ. hahahaa. terbaik la bucuk~

p/s: bucuk, lupa nak citer naper ayang cakap novel dari penulis ni tak logik. bucuk baca sini yer: KLIK NI YE BUCUK

No comments: