16.2.11

Bestkan?

best kan?
kalau kita ada masalah
ada orang yang sedia mendengar apa yang kita alami.
-sekurang-kurangnya kita tahu yang kita tak keseorangan-

best kan?
kalau kita menangis
ada orang yang sudi menyapu air mata di pipi.
-sekurang-kurangnnya kita tahu ada yang sayangkan kita-

paling best
kalau kita boleh pinjam bahu dia
untuk kita bersandar saat kita benar-benar lemah.
-sekurang-kurangnya kita boleh ambil sedikit semangat dari dia-

aku tak mampu membenci sekalipun aku disakiti. aku tak minta dilepaskan, cukuplah sekadar memberikan aku sedikit ruang. berikan aku waktu untuk menyambungnya kembali setelah aku bersedia, supaya aku mampu menjadi seperti yang kau mahukan

.aku masih ada Dia Yang Maha Berkuasa Lagi Maha Mendengar segalah rintihan dari hamba-Nya.

2 comments:

Anonymous said...

mmg best...klu larh ada kwn sya yg mcm tu...

idanirha said...

♥aku tak mampu membenci sekalipun aku disakiti. aku tak minta dilepaskan, cukuplah sekadar memberikan aku sedikit ruang. berikan aku waktu untuk menyambungnya kembali setelah aku bersedia, supaya aku mampu menjadi seperti yang kau mahukan♥

aku suka ayt di ats..:)