14.4.10

Tiada Lagi

Tiada lagi yang ku harapkan
Tiada lagi yang ku impikan

Biar aku sendiri tanpa diri mu


Tiada lagi kata cintaku

Takkan lagi ku bersama mu

Biar ku simpan semua
Kenangan ku bersamamu

ok. dah. itu kisah dulu. cukuplah sampai di situ. kesudahan yang menyakitkan. tak seperti yang diimpikan. tak nak ingat lagi dah. yang ada cuma kenangan. sesekali kenangan itu tetap hadir. tapi, kenangan hanya muncul di fikiran. telah lama saya buang rasa itu dari hati.

hari ini, saya pasti. tempat untuk dia dah tiada. ruang hati saya yang ditinggalkan olehnya itu telah terisi. terima kasih kepada seseorang itu.

awak, saya sayang awak jugak. suka awak. love a.k.a cinta? itu saya tak pasti. saya kena kenal awak dulu. kan dah tulis kat fb "tak kenal maka tak cinta"

ini post terakhir tentang dia. cukuplah. dah lama saya hidup dalam "kenangan terindah" yang dia hadiahkan buat saya. yang telah berlaku, biarkan ia berlalu. selepas ini, dia tetap kawan saya. tiada apa yang buat saya berdendam atau benci dengan dia. saya tak akan sesekali membenci orang yang pernah membahagiakan hidup saya. thanks for everything~