22.4.10

In A Relationship

1- tak botak.
2- tak busuk.
3- bukan suami orang.

tiga syarat nak jadi my 'boypren'. hahaaa. (ngop!)
saya takut orang botak sebab nampak macam jahat. saya tak suka orang busuk sebab macam orang gila. paling penting, bukan suami orang sebab saya tak mungkin bina kebahagiaan di atas kelukaan kaum saya sendiri.

saya dah ikut saranan cikzuzu- "kenal dulu dan beri dia peluang." awak, peluang hanya datang sekali. untuk satu perhubungan yang kita sendiri belum tahu bagaimana kesudahannya, kita perlu jujur dan saling percaya. kejujuran dan kepercayaan itu sangat2 penting.

ok. dah. tentang hati dan perasaan, bukan untuk bacaan umum.
sekian, terima kasih~

4 comments:

Zuzu said...

wah wah wah...ai 3 kriteria je? hehe! ha mcmtula..sian kt nangka tu klu cik cah xbg peluang..dgr tu nangka..sekali je cik cah bg peluang..klu silap kena halau (get out!) haha!

c-t-i shah said...

hahahaaaa..
cikzuzu, dah2 la tu panggil nangka.
dulu xpe, skang da lain.
hwaaaaa
kalu dia nangka, cikcah jd ape?
cempedak? kahkahkah

Zuzu said...

owh. dah eh. hehehe! igt kena panggil dier nangka lagi..sian..hehe!itulah klu dier nangka cik cah cempedak..yum2..sedapnyer dua buah-buahan ini hehe!so boleh panggil nama dier jela ea?betul ni? no secret?hehehe!

Anonymous said...

prmpuan skarang bkn nk lelaki beriman
hahahahhahahahahahhaha