3.6.09

Hancus Lebus

Hari ni, macam2 perasaan aku rasa
Bila di pikir2 balik, cam kelakor la jugak
Kenapa ya..
Kat kelas HCI tadi
aku punyer group assignment hancus
misunderstanding beb!
hahaha
tapi time kat kelas
serius xgelak pun!
duk dengar group lain discuss wif madam
mujur bkn group aku je yg "tersalah faham"
yang aku heran

kitaorang sumer sekelas
tapi nape pemahaman yang berbeza
sedangkan masa madam Murni explain
sumer group members tekun mendengar (iye ke?)
pelik2
nasib baik Madam kesayanganku baik
leh consider ngan kitaowang
Thanks so much2 Madam Murni
bila da abes kelas..
P center jap jenguk2 bazar
ermm
masih dengan benda sama
aku ingat nak amik duit
nak balik ari jumaat ni
tapi
kad aku wat hal
sengal tul la
geram aku!

Pastu nak p pasar malam
skali tengok pagar tutup la pulak
hiiii
nape la jadi cam tu
xleh makan nasi lemak la malam ni

No comments: