21.6.09

b.U.n.T.a.K

Time nak exam aku menghilang
ke mana?
mana lagi
merayap kat bilik temanku
konon nak makan sama
tup...tup
terus terlekat kat bilik dia
dah lama xlepak bersama

Bangun pagi
konon nak study
skali rumatenya
pasang lagu kuat2
tgk movie pulak
aduiii
du...ga...an

Tengah hari
dah bersiap
konon nak balik mahalah
tup...tup
naik balik bilik BUN
malam ni la aku balik

Kena study!
baru baca 4 chapter
lagi 2 chapter xabes
kalo aku brani mati
aku skip ar chapter tu
macam dah xcukup masa nak study
hehehehe

Tak apalah
aku kalo study banyak2 pun
jawab sikit gak
hahahahaha
BUN, xpatut aku
jumpa mu b4 exam!
Agak2 ah nak study pun
skang ni mood aku dah xbrape OK
duk nampak umah je skang
almaklumlah
23hb ni da nak balik
so
kowang yg xpernah balik
sepanjang short sem
of kos tahu apa yg aku rasa

p/s: BUN da suka lagu meraung newboyz. Aku layan jiwang kat bilik dia, terus dia jatuh hati kat lagu tu. Tak cayer? ha... Klik S.I.N.I

1 comment:

idanirha said...

aku penah blk tyme short sem...
jgn jeles...:DD