18.6.09

Menanti Jumaat

besok?
huiiiii
kena bangun awalkah?
hehehe
nampaknya begitulah
kena antor slide presentation kul 10
pastu nak tunggu kul 12
nak check result adikku
ke mana hala tuju beliau?

hari ni
aku da sakit!
segala macam sakit ada
sakit hati, sakit mata, n sakit gigi
esok harap2 mood aku baik
nak present kena ceria
baru ada keyakinan nak cakap
n most important things..
Fuad pun suka
hehehehe
bab kata Encik Fuad
"i like your style because the way you walk, talk and do work with full of confidence"
hahahahaha
bolehkah aku jadi begitu?
insya-Allah
tapi bila ingat balik
apa yang (dia) pesan
"Be who you are!"
yup
aku adalah aku

p/s: buat (dia)-
Tak perlu menyesali apa yang telah terjadi. Mungkin suatu masa nanti kita akan bersyukur dengan takdir yang di tentukan-Nya. Hati kita sama, apa yang awak rasa itulah sebenarnya perasaan saya. Namun antara kita ada Dia yang lebih mengetahui segala yang tersirat di sebalik yang terurat...



No comments: