24.6.09

agak busy

hari yang memenatkan!
dari a.m to p.m xtido
dah la kat atas bus
tido 4 jam jer
hujan sepanjang jalan
nak tido pun aku takut


lebih kureng kul 10a.m
aku kuar ngan SIS aku
nak terminate maxis broadband
skali xleh!
coz lupa nak bwk phone
dah xleh tu xpe lah
nak balik amik phone kat umah
b4 dat sempat ag
p survey cadar kat the store
pusing2 area bandar
tp xjumpa pun
last-last
beli KFC utk Achik n Fir
pastu balik umah

makan KFC ramai2 kat umah
pastu terus p maxis lak
selesaikan perkara
yg belum selesai
lama gak kat situ
tension tul la!
then terus p Billion
misi mencari cadar
masih belum selesai
tapi alhamdulillah
kat billion byk yg cantik!
melayang RM 73.++
ikhlas buat adikku
banyak giler bwk barang
dah la ngan motor
agak malu laaa

petang lak
tugas aku
jd babysitter Achik n Fir
mak n ema p beli barang
huh!
ponat eden
jaga 2 owang cam jaga 20 owang
degil + nakal + xpaham melayu!

Then
pas bebe balik keje
aku kuar lagi
p billion kali kedua
amik hp adikku yg d "repair"
pastu sempat singgah PSI
hehehe
apa lagi
beli novel la
dapat 2 bijik!
+dah ada dlm senarai nak beli+

+dua kali firkir baru beli+

sebenarnya
aku nak cari novel
nape susah sangat ek?
ari tu tanya kat
pustaka mukmin pun xde!

aku geram ar
kelantan lembab sikit nak
jual novel2 terbaru
dah basi baru
terhegeh-hegeh nak jual
gerammmm

sempatkh aku layan novel2 ni?
macam tak jer
koz adik2 aku xleh tgk aku senang
asal kunci pintu bilik jer
mesti xsampai 5 minit
akan adalah makhluk yg menganggu
ketenanganku
huhuhu
bye-bye
nak layan bovel jap
sementara mata mengantuk



1 comment:

Zuzu said...

hehe!busy2 pn sonok kn ecah ^_~ v