19.6.09

3 Cerita

lepas dah present PMIT
alhamdulillah
segalanya untuk short sem dah berakhir
so now
focus for final pulak
nak upload gmbor pun
jurufoto ku xde kat bilik skang
lepas present terus balik
madam lepas awal hari ni
siap bgambor ngan madam ag
sporting tul ar madam masita
saaaaayang madam!

pastu
tengok Nur Kasih
hwaaaaaaa
Adam da kawen ngan Nur
ermmmm
bajet aku
last2 jatuh cinta kot
biasalah cerita novel camtu
jarang nak cari yg lain ckit
selalunya happy ending
patutlah si Nur tu xtolak lamaran mak bapak Adam
rupanya ada hati kat Adam
tapi kesian la layan bini camtu beb
xsabar nak tggu next week
tengok Nur Kasih kat umah
laaaagi best!


ermmm
malam ni aku agak emotional
agak tersentuh
kenapa ye?
hahahaha
become sensitive xtentu pasal
ntah la
kadang2 manusia ni berbagai ragam
dah kawan lama pun
masih lum tentu kita kenal dia sepenuhnya


kenalkah aku dengan dia?
yup...terlebih kenal
sepatutnya aku xperlu ambil hati sangat
sebab aku dah tahu perangai dia
tapi kenapa dengan aku malam ni?
hanya kerana sebaris ayat
aku rasa tindakanku
langsung tak dihargai

aku xpernah minta ucapan terima kasih
malah aku langsung xpernah nak berkira
aku adalah aku
salahkah tindakanku petang tadi?
mungkin hanya mengikut arahan
tapi aku sesekali xsalahkan dia
sebab aku tahu apa perasaan dia waktu tu
sama macam aku
niat yang baik
sekadar ingin membantu

andai aku bersalah
aku hanya mampu
ucapkan maaf
mungkin silap aku terlalu memandai sendiri
hehehe
salahkah?
xkisahlah pape pun
dah malas nak pikir
tido lagi baik!


p/s: Kadang kala tak semua yang kita harapkan dari seorang teman akan kita peroleh.

Lumrah persahabatan: adalaka kita gembira bersama adalaka kita mampu menangis bersama adalaka kita terasa hati adakala kita buat dia menangis
dari situlah kita tahu di mana manis dan indahnya suatu perhubungan bernama "persahabatan".

No comments: