19.6.09

Seandainya tuhan mengizinkan

Seandainya Tuhan mengizinkan
Ingin aku terus bersamamu
Biarpun pedih dugaannya
Rela aku menghadapinya dengan sabar

Seandainya Tuhan mengizinkan
Cintamu mekar bersamaku
Ingin aku membahagiakan hidupmu

Tak pernah kutermimpi
Untuk bercinta denganmu oh sayangku
Tapi dah tersurat kita bertemu dan jatuh cinta

Sekiranya kau dapat terima aku seadanya
Itulah buktinya keihklasanmu
Andainya Tuhan mengizinkan ingin menunaikan
Segala impian yang lama terpendam

Andai kita ditakdirkan terpisah jauh di mata
Namun hati tetap sayang dan merinduimu
Tiada siapa dapat melenyapkan cinta di hatiku
Hanya Tuhan saja yang berkuasa

Aku harap engkau masih menyayangi diri ini
Kerana kutidak sanggup berpisah denganmu
Kenangilah saat-saat indah percintaan kita
Semoga abadi kisah cinta kita

Seandainya Tuhan mengizinkan
Cintamu mekar bersamaku
Ingin aku membahagiakan hidupmu
Selama-lamanya

“Melepaskan ataupun meneruskan. Kedua-duanya perlukan kekuatan.”


3 comments:

Zuzu said...

aiseyh!cah..kter suke lirik nie..penuh makna hehe!

idanirha said...

bdk jiwo karat...

puteri_kebayan said...

cik zuzu: hehehe nanti kita nyanyi sesama ek?

waheeda: blaja ngan mu ar ni bab jiwo2