31.7.09

dinner + perhimpunan

dinner punyer citer
chikna datang
amik saya, ema dan norsha
dinner kat luar
dalam hati
'terlepas Nur Kasih malam ni'

ingatkan nak bwk pusing KL
skali makan kat tepi
SMK Teknik Gombak
bumbung UIA pun nampak!

saya dah pernah ke sana
ngan beloved roomate sb
kafe tutup
biasa makan kat Aisyah Tomyam
tp mlm ni makan kat Awe Tomyam
ok la kot
tp tomyam best g kat Aisyah
serious!

Malam ni
Jalan pun sesak teruk
lepas tol Gombak
ada RoadBlock
ni pulak
-RoadBlock kat Tol Jalan Duta-

mana xsesak coz esok ada
perhimpunan mansuh ISA
saya turut menyokong
ni xde kaitan ngan politik tau!

pendapat saya la (org lain saya xtahu)
memang xpatut pun ISA ni
even kita di akhirat nanti
jahat macam mana sekalipun
tetap di adili
then kalo dah confirm salah
terimalah hukuman sewajarnya
bukannya kurung orang
berpuluh-puluh tahun
tapi xdiberi peluang
untuk membela diri
sangat xsuka!!
sb orang tu ada hak utk bersuara
bukankah Malaysia
sebuah negara
D.E.M.O.K.R.A.S.I
???



p/s: buat Farid- Mung nak g kan? aku doakan selamat semuanya. Jgn bwk Matric Card tau!!!! Ingat pesan aku ni- bwk ramai2 geng mung....

No comments: