26.7.09

kehilangan

seminggu ini
saya agak takut
menghadapi kehilangan
hilang orang yg saya sayangi

saya mimpi benda sama
2 kali
kali pertama
saya diamkan shja
tapi kali kedua
saya ceritakan pd syefa

ya Allah
"sesungguhnya aku
belum bersedia
utk kehilangan
orang yang aku sayangi"

dan malam ni
saya kongsi cerita ni
dengan adik saya

mungkin hanya mainan perasaan
tetapi saya fikir yg bukan-bukan
sedangkan mimpi hanyalah mainan tidur

cukuplah aku kehilangan
-ayah(1999)-
-kak zan(1999)-
-abah(2005)-
-tok ayah(2006)-
-paksu(2007)-
-cik kak wan(2008)-
Al-Fatihah buat mereka
semoga di ampunkan dosa
dan di tempatkan
di kalangan orang-orang yg mulia
di sisi-Mu Ya Rabbi

++saya percaya, Allah tidak memberati seseorang melainkan apa Yang terdaya olehnya...

Semoga saya redha dan tabah menghadapi apa jua ketentuan Ilahi. Saya anggap ujian daripada Allah itu adalah rahmat dariNya….itu tanda Allah masih sayang pada saya.....

No comments: