4.7.09

baru layan novel

aku da abes baca 2 novel
1- Cerita Cinta (Anis Zainol) - 3 1/2*
2- Ilham Hati (Damya Hanna) - 3 1/4*
kali ni lama sikit nak abiskan
koz sibuk melayan adindaku
nak feeling lebih2 xsempat!

Karya terbaru Damya Hanna
agak tak berkesan (pendapat aku la ni!)
xmacam karya beliau yg terdahulu
Bicara Hati, Sepi Tanpa Cinta n Relaku Menanti (best!)

Cerita Cinta pulak
mcm aku baca karangan
dialog xbanyak sgt
mcm novel lain
kira orait la tu
lain dari yang lain

Hari ni aku beli novel baru lak
xde la baru sgt sbenarnya
cuma aku yg baru beli
novel tu da lama
ni diaaa

sbenarnya aku nak cari
novel aleeya aneesa
Hanya Dia Tahu
tapi xde
dah 3 bookstore aku pegi
Pustaka Johan, PSI n Muda Osman
sumer xde novel tu
ishkkk
ni yg aku sakit hati ni

psssst-->> Ada x sape2 nak kasi pinjam?


No comments: