1.8.09

Nur Kasih ep10

geram sesangat!
abes class parenting
terus on9
cos nak download
Nur Kasih episod 10

skali buka youtube
video tu dah di private kan
follow la link si uploader tu
rupanya xde lg episod 10
cam sial jer
siap bg arahan camni
Satu soalan tentang episod seterusnya akan menyebabkan penangguhan selama satu hari. Ini bermakna jika ada 7 komen bertanya mana episod seterusnya, saya hanya akan upload episod tersebut selepas seminggu disiarkan.

oit....
lantak hang la
aku tengok kat website tv3
lagi best
lg cepat!
siap ada sinopsis episod 11

saya ni nakal ckit...
tmbah lak sb dia xupload drama tu
saya terus comment camni
mana episod 10?
mana episod 10?
mana episod 10?
mana episod 10?
mana episod 10?
mana episod 10?
hah! amik ko
nampaknya next week la ko upload
aku xkisah...
huhuhuu
nak tgk comment saya yg indah tu
click SINI

kawan-kawan semua
p jer website tv3
lagi best
siap leh tgk umah n kampung
apa yg ada kat bilik n umah mereka
all details bout the story
laaaaaaaaaaaaaagiiiiii BEST

No comments: