27.2.10

Hari Jumaat

awal pagi hujan. hujan rahmat. bangun pun lambat. ye lah, dah hujan tu mestilah berat nak turun dari katil. post kali ni nak taip tentang apa yang saya buat for the whole day sempena hari cuti maulidur rasul.

1- lunch dengan Bun. ingatkan nak makan kat kafe, skali Bun sayang bilik plak dah. ok, no problem. just follow her. sebagai tanda menghargai ucapan sayang dari Bun. hehehee. (aku tau mu syg aku!)

2- lepak kat bilik Bun. meng'online'kan diri sampai petang. hujan pulak petang, nak balik tak boleh. sementara tunggu hujan berhenti, terlintas nak sms atie dan tanya pasal novel. huhuu, suka! atie ada novel. Cinta Kepala Batu by Ayu Emelda. so, jumpa atie kat kafe amik novel. makan jugak sambil tengok tv3. citer apa ntah.

3- dapat plak call dari syefa ajak pi cac tengok IPAC. okey je. ajak jugak mila tapi dia tak berapa sihat. so, saya and syefa sahaja yang pergi. ingatkan tak ramai budak uia yang tengok concert camtu, skali penuh cac tau! hohohoo.. their performance very2 teramat sangat best. korang memang TERBAIK lah. memang hebat! -cikyin n cikzuzu tiada kutemu

4- hairan binti pelik! masa tengah kusyuk tengok performance tu dapat sms dari bebe. tetiba tanya saya ada duit tak? hahahaaa... dia cakap kalau takde, mama nak masukkan. saya yang baik ni pun replylah, cakap dah ada. dia tanya lagi, nak masukkan topup ke? aiii, pelik betul bebe kali ni. kalau bab topup mestilah tak pernah kutolak;-)

5- dah abes concert tu, kuar awal ngan syefa. hehehee stakat tengok ramli sarip bergambar ngan rector uia, ape kelas. malas la wei. terus cabut. masa ni tak ramai yang kuar. so takyahlah berebut kat pintu yang kecil itu.

6- sampai bilik, terus online. skali berym ngan petai. hahahaaa kesian petai, study tak pernah ok. kebayan tolong selagi termampu, ya? lama sungguh tak chat ngan petai ni. petai kata kebayan busy! kihkihkih. saja kebayan nak buat petai rindu kat kebayan lah..hahahaaa memang ngoplah cara kebayan ni. (kalau petai baca, jgn amek serius ok)

7- dah nak offline, kema pulak tegur kat ym. ni lagi satu masalah bila tanya soalan2 pelik camni -bf sihat? -bila nak kawen? lagi satu soalan -BILA NAK ANTA GAMBAR? hahaaaa "kema, aku lupa lah. sungguh! esok aku send. pakai BERUKBANG-ONG ni susah la." mesti kema dah tak sabar nak tengok gambar kitaorang masa makan2 kat umah saya hari tu. tak pun mesti dia nak upload kat fs. haishhh! ni yang saya tak suka. nanti ada hamba Allah yang gedik komen. yang suka sangat cari pasal nak buat owang marah! (pdhal dia jeles sb gmbar dia xde!)

8- dah abes dah cerita saya. nak tidur plak. nite!!

No comments: