11.2.10

Dugaan Terakhir

dugaan oh dugaan. banyak sungguh dugaan sepanjang hari ni. dari pagi sampai petang. ingatkan malam dah tenang. skali datang lagi ujian. mentang-mentanglah last day before holiday. haishhhh!

"aku memberi sebab aku percaya pada kau tapi kau telah khianati kepercayaan itu" *i-shah

saya tak tahu nak kata apa. yang jadi mangsa? Bun! dia yang mendengar bebelan yang panjang berjela-jela. habis orang saya maki (jgn tiru!). habis segala perkataan keluar dari bibir yang comel ini. tambahan pula, mood tak berapa nak ok. perempuan la katakan.

nak tanya kenapa sampai jadi begitu, suara pula taknak keluar dari mulut ni. nak marah, tak sampai hati. so saya pilih diam. yang sakitnya, hati sendiri. dan mereka tidak tahu. adakalanya berdiam diri lebih baik dari berterus terang. tapi kalau mereka selalu ambil kesempatan, adakalanya terasa juga nak ketuk kepala orang-orang itu. toink2!!!

saya sangat2 simple. tidak suka berkira + tidaklah kedekut. saya boleh bertolak ansur dengan sesiapa sahaja. mudahkan? tolong faham. tapi tolong jangan ambil kesempatan di atas kelemahan saya itu. pleaseeee

"Bun- jaga 'ia' leklok tau. mu perlu bersuara bagitahu dia cara aku. serius td aku nak marah sb aku tgk mu wat derk je bila dia buat camtu. tp aku sabarkan hati. sebolehnya taknak kehilangan teman hanya kerana perkara yg nilainya tak sampai RM30."

"adik aku- oit, sikit punya ngop! dah sampai tol gombak hello kat aku apa kes? takde maknanya nak jealous ok"

"my roomate- happy holiday. aku pasti merinduimu. hahahaaaa (geli siot) "

~cuti ni, saya nak tenangkan hati bersama keluarga. semoga bila kembali ke UIA, saya akan lupakan apa yang telah terjadi sepanjang hari ini.~

-maka dengan ini, akan bersawanglah blog kebayan-

2 comments:

Zuzu said...

eww...geli i hahahaha! happy holiday jgk ye ecah syg BUCUK ;p

waheeda said...

wei...
sori ar...
aku xsapa ati nk oyak...
kalo mu xdok depan die, aku oyak doh kot....
nasib baik die xbaca time cuti ari tu...
hehehehehe