2.2.10

cuti dan sakit

cuti yang macam tak cuti. assignment bertimbun tapi satu apa pun tak sentuh. tak sempat bukan tak nak buat! tapi saya bersyukur sangat, godek punya godek kat internet skali ada jawapan untuk assignment Software Engineering. hihihiii, bukan nak meniru tapi apa guna kemudahan teknologi yang ada kalau kita tak menggunakannya.

sekarang dah balik UIA. buat cuti sendiri untuk hari isnin. biasalah tu. bas yang saya naik tu agak giler laju lah. pukul 11.45pm dr KB sampai Hentian Putra pukul 6.15am. sampai sakit kepala ni tau! tup2 tengok gigi berdarah lagi. eeeee!!! dah la esok ada mid-term Numerical Computation. dah study? mestilah TIDAK. nak start study malam ni. Insya Allah.

badan pula macam tak berapa nak sihat. gigi masih sakit, masih lagi berdarah. logiklah kalau berdarah pun, sebab sepatutnya jahitan kena buka selepas seminggu tapi saya buka selepas dua hari. huishhh! berani tu.

batuk dan kadang2 selesema. kat kelas tadi pun dah ada yang tegur.
"Cah, mung ni cam baru lepas nangis je"-cikin ganung
mana tak macam lepas menangis, dah batuk mestilah mata pun berair. nak batuk kuat2, mulut pulak sakit kesan cabut gigi ari 2 hari lepas. aduiiii seksanya. janganlah demam sekarang. keje banyak!

sem ni saya rasa macam saya banyak kali sakit. kesian kat badan, selalu lemah. kali ni kena kuat! lawan rasa sakit. tak leh nak manja2 lagi dah cikcah!

ok stop. sampai sini dulu
-nak makan nasi
-nak makan ubat
-nak study sikit
-nak tidoooooo

2 comments:

rentan said...

taking care :)

ezannurhafiz said...

ecah..make sure mkn nasi yg ade lauk tau..bkn ade sayur semata2..haha..