8.2.10

Aku dan Novel Alaf21








Aisya Sofea
-fav: Kau Untukku














Damya Hanna
-fav: Bicara Hati
















Anis Ayuni
-fav: Manisnya Cinta









apabila novel2 from my fav novelisss di gabungkan









lain-lain penulis: -Eka Fahara -Dhiya Zafira - Aleeya Anisa -

























saya create satu album untuk novel2 alaf21. tujuannya: nak berkenalan dengan peminat2 novel di alam maya. dah kat dunia realiti saya, tak ramai kawan-kawan yang boleh saya bercerita tentang novel terbaru atau memberi komen tentang novel2 yang menarik.

bukan alaf21 je yang saya suka baca. keluaran lain pun ada... cuma tak sempat nak snap pic ari tu. niway, kepada korang di luar sana yang "antu" novel. selamat berkenalan dari saya;-)

2 comments:

"amethystchemiz" said...

Arghhh..geramnyer tengok!!!!!effy minat gler kot novel..lagi2 alaf21..

Anonymous said...

hai... sy novel addicted mcm awk jugak, tapi x sehebat awk la. congrats ye. sy bangga dengan awk coz awk bukan je bc utk diri n kepuasan awk, malah boleh kongsi dengan peminat2 novel yg lain dgn sinopsis yg awk create sndiri. thanks for all the info given.yg mana sy suke sy da take note n akn g cari. hehe...
erm...dalam byk2 novel, xde pun karya ramlee awang mursyid (sory kalau sy xperasan). ramlee is the best author i think. bole la cuba baca ye.
btw,slamat berkenalan..