2.9.10

kenapa?

kenapa mak saya tak jadi balik beraya kat kelantan tahun ni? huwaaaaa sedih tau! nak nangis please... dah nangis dah sampai tak ada air mata lagi nak keluar. siapa tak sedih kalau ada mak, tapi tak beraya dengan mak. hurmmm tak apa lah. simpan kenangan beraya tahu lepas kemas2 kat dalam ingatan. itulah sebagai pengubat hati yang sedih.

tapi dalam sedih ada gembira jugak. nak beraya dengan encik nain tahun ni:) jangan malu jangan segan, jemputlah datang rumah saya. oh hoo... lambatnya nak balik! lambat tak lambat, malam esok baru naik bas. huk2. hari ahad, dating! yess.. suka suka suka. suka sangat. sangat suka. lama dah tak jumpa. rindu tau! nanti nak temankan dia beli baju raya. pastu nak main bowling. confirm kalah lagi mat nain kali ni. ahakss...

raya kedua plak. sambut bakal keluarga baru. insya-allah. semoga semuanya seperti yang dirancang. semoga Allah mempermudahkan segala urusan. dan semoga adik saya kuat hadapi semua yang mendatang. aminn...

sedih ke, kecewa ke, raya tetap raya. kena raya sungguh2 sebab orang lain dah lama balik kampung, saya masih tercongok duk uia tunggu exam! lepas semua exam, mood raya mesti ceria.

terima kasih awak, sebab ada untuk saya mengadu. betul jugak kata awak. "tak apalah mak xde, bie ada." hurmmmm ok jugak tu. bie ada untuk ayang kan? so malam raya kena datang rumah. tolong pasang langsir, tolong buang sampah semua, tolong lap pinggan mangkuk, tolong basuh periuk yang besar2 tu, tolong susun meja kerusi. hahahahahhaaa.. kan bie ada. mesti boleh, kan?

1 comment:

muhamed said...

bleh.............
tolong makan jer.....