10.9.10

RaYa-1

riang ria raya
(wani, cikcah, ayu, aki, dayah, norsha, ema)
geng main berambak duduk n lompat tali. skang dah besar. tunggu masa nak kawen jer. dan cikcah rasa ema kawen dulu!

penat2 beraya pun, tetap enjoy! tak tahu nak kata apa. yang pasti, saya bahagia. lalalalala~ untuk kali pertama sambut 'my buah hati' datang beraya di rumah. errkkkk... iye ke dia yang pertama? hahahahaaa... sungguh la! dia yang pertama tau. tak ada sesiapa sebelum dia, dan harapan saya... semoga dia juga yang terakhir untuk saya. insya-Allah...
bie ayang
thanks sudi datang sayang.

ni bunga dari dia. elok-elok tak keluar bersama, gatal nak jumpa 2 hari sebelum raya. skali dah jumpa, sakit hati + terasa hati + kecik hati + ... semua virus berkaitan hati pun datang. tapi untung gak merajuk musim raya ni. banyak kedai jual bunga. bila dah ok, terus dapat bunga. murah pun murah la, janji dia kasi tanpa perlu saya minta. how sweeeeet!! ahaksss:)
errkkk..kalut gak awak eh? dah habis gaya pujuk, semua tak jalan. sampai saya pula rasa kasihan...hurm, tak apalah. skang dah ok. lupakan semua yang dah berlalu dan ingat pesanan awak, jangan terlalu sensitif dan fikir yang bukan-bukan!~

No comments: