29.8.10

Kurangkan face-book Banyakkan read-book

mid term oh mid term!!!!!
kenapa mesti semua subjek exam sebelum balik bercuti??? kenapa banyak yang nak kena baca??? kenapa??? uhuk2.. lambatnya nak habis study. selagi tak grad, memang macam ni lah.

31hb adik saya dah balik. suruh dia bawak balik my lappy jugak. hurrmmmm...lepas ni, no laptop. no berukbeng. no facebook. hehehe takpe2. boleh study betul2 n fokus paling penting! (konon fokuslah) dah tak ada gangguan dari alam maya lagi lepas ni. hihihiii.. entah betul ke tidak saya nih. selalunya, laptop tak ada, cc masih ada:)

tapi kali ni, saya nak cuba kurangkan ber-FACEBOOKING ni. sebab dah mula bosan. sampai tak tahu nak post apa. asyik copy paste je dari memana blog yang saya singgah. kenapa jadi begini cikcah? sebab cikcah dah tak suka balas komen. hahahahaa..jangan tak percaya! sungguh ni. nak taip komen pun dah malas sekarang. memang tahap kritikal penyakit saya kali ni. balas untuk tertentu, tu pun kalau rasa berminat nak layan. pastu: "DUK RALIK MAPUH BUNIK". pantang kakbun post pape, sibuk nak komen pasangan pengantin baru tu. lalalalalala~

nak share something yang saya jumpa masa jenjalan kat blog orang:
"saat bercinta, jangan percaya pasangan anda 100%. letakkan sedikit rasa curiga. andai kata kita terluka suatu hari nanti, luka itu tidaklah sedalam mana...."
tapi kalau dah terlebih percaya macam mana? hurmm... kalau dah percaya sangat dia, kita hanya mampu berdoa semoga dia jujur dan ikhlas dengan kita. kan?

that's all untuk sesi merepek kali ni. jumpa lagi di lain post~

No comments: