27.8.10

Jenjalan Lagi

penat! pusing KL lagi minggu ni. going out with my sister. nasib baik dia balik awal. so, barang-barang semua leh kirim kat dia. hurmm, pergi mana? SOGO lah. mana lagi kan kalau nak shopping. beli baju untuk adik paang and ecah kecik. jenuh nak buat pilihan. huh~
beli nasi kukus lagi untuk berbuka puasa:)

hari ni, my love balik kampung. pagi tadi je dengar suara dia. sampai sekarang, dia tak call. bila saya call, tak boleh cakap jugak sebab coverage tak elok sangat. so, sabar je lah.

~bie, ayang rindulove ayang sedih gaknangih kenapa bie tak dapat scholarship jpa tu? sob2. bie kata takde rezeki. ayang kata bie tersalah isi. tak kisah la mana-mana pun. yang pasti, ayang tetap nak sedih jugak~

to bunik (bun+nik): selamat ber-in a relationship!

1 comment:

waheeda said...

hehe..thanx tak..:)