11.11.11

Ada Apa Dengan 11.11.11?

penting ke tarikh ni? cantik ek? pergh... lagi suka 20.11.2011;)

ramai yang terlebih excited ngan tarikh ni. pelik je saya tengok. hahaha. mungkin sebab tarikh ni takde apa2 yang istimewa buat saya, jadi takdelah saya nak terlebih excited kan? dah2. takyah nak membebel banyak2. nak cerita pasal benda yang lagi penting.

sejak mami ke mekah kan, tiap2 malam tidur kat umah dia. bajet rumah kat padang bongor hanya tempat persinggahan. grrr... tak patut. rumah mami ni special sebab ada guard. guard ni terbaik. untung. takyah bayar gaji.
hah, tengok ni:
jiran punya. tapi "beliau" selalu lepak depan pagar rumah mami

hari ni, lunch kat cerana villa resort. mama, bebe dan k.nini kata sedap. tapi kalau ikut perut saya, makanan kat sini biasa2 saja. hurm... lain perut, lain seleranya. makanan biasa2 pun habis jugak saya telan. sebab perut lapar masa tu. dah dekat pukul 4.30pm baru nak lunch. haruslah habis kan?
buktinya: bersusun pinggan
ikan siakap 3 rasa + kangkung goreng belacan + telur dadar + nasi + air teh ais

restoran ni ada surau tau. lepas makan terus sembahyang kat situ sebab nak pergi pantai pulak. pantai irama. nak bawak budak comey ni main air.
peace versi nur aisyah

No comments: