18.3.12

Telemovie Kau Untukku (Dari Novel Aisya Sofea)

telemovie yang diadaptasi dari novel "kau untukku" karya aisya sofea. beb, novel paling saya suka. saya sayang. saya baca banyak kali sampai kuning!

mengikut apa yang ditulis di fb penulis, telemovie ni akan disiarkan dia astro. tak tahu lagi astro mana. ria ke, prima ke, warna ke, arena ke. hehe *tetiba astro arena!

ini nurul umairah
ini pula encik fuad
hurm... pemilihan pelakon. pernah jugak terfikir watak fuad untuk remy ishak. nurul umairah tu je langsung tak jangka dira abu zahar. walaweh~!!! siyes tak sabar nak tengok citer ni.

6 comments:

Anonymous said...

umairah dan fuad bukan seperti yg ku gambarkan!

Diyana Nana said...

Dah ade dh kat astro boxoffice..

Anonymous said...

lagu die tu sape nyanyi ehh?? tringin sgt nk dgr lg...

Anonymous said...

salam, dah 4x ulang tgk! :) kat ABO..

Anonymous said...

salam, dah 4x ulang tgk! :) kat ABO..

AkmaFaizal said...

Baru 2 kali nengok kat ABO...tak tau pun cite tu adaptasi dari novel Kau Untukku..tp rase cam tak puas je..patut buat drama bersirilah..hehe