26.9.11

Kesian Kakak Tu :-(

saya kat ofis sekarang. tapi ada 4 orang je. 2 orang practical student dan lagi 2 orang staff. lain-lain ada meeting ngan bos. jadi, tercongok lah saya di depan lappy comel lote saya ni.

tadi, ada sorang kakak datang jual kerepek. tapi kitaorang tak beli. huwaaaa, saya tak makan kerepek yang dia jual tu. kalau ada adik2 kat rumah, saya mesti beli. saya kesian. kesian kat kakak tu. muka dia sedih je. :-(

kadang2 saya terfikir, lagi bagus kalau tak benarkan penjaja masuk ke dalam opis. tapi, kejamkan? kalau masuk opis takde pembeli, kesian pulak. jadi nak macam mana?

ya Allah, murahkanlah rezeki kakak tadi. semoga kerepek dia habis dibeli oleh orang lain.

p/s: aku bersyukur dengan hidup aku sekarang. walaupun tak mewah, tapi alhamdulillah. cukup serba-serbi. aku bertuah. sangat bertuah. terima kasih, Allah.

No comments: