9.11.09

Aku ingin kamu, kamu ingin dia

Akupun tahu diri engkau mencintainya
Namun mengapa hati enggan melupakanmu
Aku tak bisa lari dari kenyataan ini

Meski aku miliki
Cinta ku tetap kamu

Aku ingin lari, aku ingin pergi
Namun hati ini tak bisa pungkiri
Aku ingin kamu, kamu ingin dia
Cinta ku kandas tiada berbalas

Pedih hatiku
Cinta padamu
Tanpa kau tahu

Meski aku miliki
Cinta ku tetap kamu

Pedih hatiku
Cinta padamu
Tanpa kau tahu

singer: Ashanty

Aku memang sayang kamu..
namun aku lebih menyayangi diriku sendiri
kerna aku takut rasa sayang yang melampau
akan buat aku melukai diriku

Kamu yang aku sayang,
ku sentiasa doakan yang terbaik buat mu...

kerana itu aku memilih untuk mendiamkan diri...
walau hati dimamah dan disakiti oleh diri sendiri...
aku tidak rela engkau menjauhi saat engkau mengetahui rahsia hati...
biarkan kita terus begini...

Mungkin aku akan menyesal dikemudian hari...
namun apalah dayaku ini...
aku takut dengan perasaan aku sendiri...
saat engkau mampu bergelak ketawa namun aku berdebar sejuta rasa...
saat engkau mampu menghamburkan kata-kata namun aku diam tanpa bicara...

"Untuk mengucapkannya aku tidak mampu...
cukuplah nukilan ini sebagai penyampai isi hatiku"~F.O.L i-shah

No comments: