18.12.11

Majlis As-Syura TM Kota Bharu

15 disember 2011 = khamis. TM kota bharu yang merangkap tempatku berpraktikal telah mengadakan majlis sambutan as-syura. kat kelantan ni kiranya macam majlis turun temurun la bila tiba bulan muharram. ok readers comel2 hensem2. jom layan gambar pulak

csm: hiris bawang

cmu: hancurkan daging yang berlemak tu.
p/s: abaikan gadis bertudung merah. sebab dia orang csm. hehe

cmu kena goreng bawang dari csm. with my beloved cmu staff kaksah, kaknurul n kakbib

kawah kami paling besar. ada je budak tudung merah ni ek. dah kamera dia, mestilah dia ada.

yang baju purple tu supervisor saya. yang baju hijau tu, sekampung ngan saya abe ji. yang baju merah tu suami saya kakbib. baju putih tu pulak, orang tmpoint.


meriah yang tak berapa nak meriah. tapi tetap indah walaupun hari hujan.

bab pecah telur memang terror saya ni. pakar bebenor wei. jangan jeles.

okey. selama berpraktikal, 15 disember 2011 adalah hari paling lambat saya sampai rumah. tunggu syura ni lah. eh, berbaloi tau. mama dan mami kata sedap. ouh well, tengoklah pulak resepi dan kerjasama siapa kan? haha *berlagak di sini

p/s: pening fikir pasal presentation and final report!

3 comments:

AFIFATUN NAJWA KHAIRUDDIN said...

salam..

nice blog.. =)
emm.. yg pakai tudung merah tu prctical student juga kn? mcm kenal je..

puteri_kebayan said...

thanks ;-)

si tudung merah tu ptikal kat csm. dari ukm. kenal ek~

Anonymous said...

awak terr bagi report 2