14.12.11

Jom Hilangkan Parut

tangan saya yang comey-lotey ni dah tak berapa nak comel sekarang. sebab kena minyak panas. panas ke? panaslah sangat, kan. kalau tak, takkan sampai ada parut hitam ala-ala bontot kuali ni. see?
tangan kiri. harap maklum

nanti bakal kakak ipar atau bakal makcik ipar atau bakal maksu ipar atau siapa je bakal yang mewakili encik 9, erk.... nak sarung cincin tak cantik lah kalau ada parut! grrrr. menci! menci! ----> gedik gitu (nyampah!)

walaupun kes kena minyak panas ni dah lama. sabtu = 10 disember 2011. sekarang baru sibuk nak cari ubat hilangkan parut. sebab? sekarang kesan tu makin hitam. awal-awal dulu tak nampak sangat. ingatkan takde lah teruk mana. so buat-buat cool lah. takmau manja-manja. dah besar dah. nak kahwin dah pun. hehe

so, dengan rajinnya saya ke kian farmasi ditemani oleh encik 9. eh. mestilah dia ikut. kan nak cari ubat untuk kepentingan keluarga dia jugak. supaya tak sakit mata bila sarung cincin nanti. hahaha pehal aku ni gedik semacam untuk entry kali ni?

dah. korang, kalau kena minyak panas boleh cuba ubat ni. saya tak tahu lah berkesan ke tak. baru nak cuba. belum cuba belum tahu. harap-harap terbaik la ubat ni.

thailand mari lor

weh. saya je kecoh ada parut apa semua. encik 9 kena ekzos motor lagi banyak. takde pun beli-beli ubat. guna minyak gamat je. haha tapi kan, ada parut. lol~!

p/s: bukan tak pandai masak, tapi... dah nasib nak kena minyak panas. takdir! faham?

No comments: