10.10.11

Praktikal vs Belajar

ini betul-betul. bukan main-main.

PRAKTIKAL
bangun awal pagi
duk opis dari 8.30 sampai 5.30
ada kerja atau takde, WAJIB tercongok depan PC. best!
cuti jumaat & sabtu
facebook? huwaaaa. kena block!

BELAJAR
bangun ikut jadual kelas
pergi kelas, dah habis balik bilik sambung tidur
asignment dan group project setiap sem. pening!
cuti sabtu & ahad
facebook? sepanjang masa free mesti on9.

PRAKTIKAL vs BELAJAR
saya suka menjalani latihan industri
tapi saya tetap rindu kenangan zaman belajar

ini ayat cikgu bm (rosnani)
masa tingkatan 5 tahun 2005 dulu
"ALAM UNIVERSITI PALING BEST"
memang best sebab boleh kenal negeri orang

tapi....
saya tetap nak kata
"SAYA SUKA ZAMAN SMK ZAINAB 2"
zaman penuh main2 bersama kawan2

dan akan datang
apa yang saya pasti
"KERJA LAGI BEST SB TIAP BULAN DAPAT GAJI"
boleh berbelanja sesuka hati

ok, bye.

No comments: