31.10.11

1 Sampai 11

  1. chinta
  2. dari kerana mata
  3. sentuhan kasih
  4. layang-layang bertali kaca
  5. quartet
  6. warna (3 ceritera sebuah)
  7. versus
  8. l.u.v.e
  9. seikat kembang merah
  10. 7 hari mencintaiku
  11. kasih bersulam cinta
sebelas. ye. sebelas novel yang dah lama beli tapi tak sempat baca lagi.
esok bulan sebelas. esok satu haribulan sebelas tahun dua ribu sebelas.

maknanya 011111 = saya akan jadi 24 tahun. 24, bukan 42.

<--ni hadiah hari jadi tahun lepas.

dan bila tiba hari jadi, tak mustahil akan dapat novel lagi.

novel?
ya, nak novel "setulus hati" kali ni. novel lama tapi saya takde lagi.

ya. saya selalu tunggu suprise dari dia tapi saya tau, bf saya tak romantik. saya kena bagitau nak hadiah apa sebab dia tak reti dan tak tau nak beli hadiah apa. padahal boleh je tanya cik google "hadiah sesuai untuk kekasih" kan? sabor je lah..

k, bye. mau tutup laptop. masa untuk pulang~

No comments: