21.8.11

Senget Menget

saya sedang menjalani hidup yang penuh dengan segala macam perasaan. semuanya bercampur aduk. kadang-kadang tunggang langgang. tapi, saya tetap suka dengan hidup saya ini.

kepada yang bertanya,

clash?
tak. saya masih dengan mat nain. cuma semakin kurang berkasih sayang sejak akhir2 ni. menghormati bulan ramadan yang mulia. baguskan kami? hehe;)

tunang?
bukan saya yang nak bertunang. tapi adik saya. tak perlu tanya bila saya nak bertunang sebab saya nak kahwin terus. haha. tunang2 tak perlu. mahu jimat dan cepat.

blog jarang2 update?
sebab saya sibuk berpraktikal. pagi sampai petang kat opis. seperti header di atas blog ni "coretan dan bebelan tika sendirian". kat opis, ramai orang. jadi tak best nak membebel.

"KEHIDUPAN saya, DUNIA saya. maka SAYA menjadi RAJA yang memerintah segalanya"

p/s: esok emak, adik2 dan mat nain balik. yeay! boleh shopping sama2. erk... tapi kan, hp saya rosak di tangan mat nain, jadi ada harapan dapat HENPON sebagai hadiah hari jadi tak lama lagi. euww~!

1 comment:

ezannurhafiz said...

make sure check betul2 bila beli hp..jgn jd cam aritu k...