5.7.11

Hari Ke-3 Di TM

alhamdulillah...

selesa sangat2 praktikal kat sini. bos dan staff unit saya semuanya peramah. siap boleh bergurau dengan student praktikal. ayat paling mudah: memang tak tension lah. rileks je. (amaran: rileks tak bermakna takde keje ok)

cabaran kat sini: kerja dengan staff lelaki. takde staff perempuan.

sekarang saya masih bertuah sebab ada teman perempuan. budak praktikal dari UMT bernama zati, tapi dia habis 28hb ni. hurm... nanti tinggallah saya dan imran kat sini. harap2 ada lagi budak baru masuk bulan 8 ni.

ok bye. nak tunggu 5.30pm. nak balik. nak beli popia berek 12. yeay!

1 comment:

Nur Syuhada said...

TM tu apa ?
Buat apa ?