21.6.11

Cara Pujuk Pakwe Makwe Yang Merajuk!

LAGU: SENYUM

cute girls: kalau pakwe korang merajuk dan muka dia dah macam jeruk basi, nyanyi part ni:
Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit

gentleman: kalau mulut awek korang dah sama panjang ngan muncung itik, nyanyi part ni:
Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

selamat mencuba! saya kalau dengar lagu senyum, asal part ni je saya terus tergelak... tapi saya tak jamin makwe korang gelak jugak. kalau tips ni tak menjadi, jangan salahkan saya. heheh kitaorang punye relationship senang je. nak merajuk, boleh. tapi dengan syarat: kalau dah ketawa @ gelak, rajuk dikira terbatal serta-merta. merajuk BUKAN bergaduh, ok. bye.
senyum senyum senyum senyum senyum
nak balik kampung, mestilah senyum!
p/s: duk jauh-jauh, tak perlu nak gaduh-gaduh. buang masa je semua tu.

4 comments:

idanirha said...

kalo sy merajuk cmne plak ? ;)

puteri_kebayan said...

kalo awk majuk, sy nyanyi lgu ni:

lompat si katak lompat
lompat la tinggi-tinggi
cepatlah la bun cepat
katak pisang dah lama menanti...

idanirha said...

xse sy,,xsedap la lagu tu...
sy nak lagu nihh http://www.youtube.com/watch?v=vYsmlTOb19c&feature=share

puteri_kebayan said...

awk ni ngada2 lebih.... sumak katok lembik dlm mulut bru tau!