11.5.11

R-I-N-D-U

hari ni dah di uia. last sem. 1 subject je. EOP. pastu praktikal. yeay! dah tak payah nak sibuk2 baca buku, ngadap exam.

short sem kali ni, untung sikit. sebab kelas mula hari selasa. kenapa? sebab salah anr. budak uia yang amik short sem mesti tahu pasal ni. jadual kami WESAK DAY = 9 MAY 2011. hahahaaa.. memang saya nak gelak. sepatutnya, tak patut pihak anr buat kesalahan seperti ni. sedikit memalukan. ok dah. abaikan.

untung jugak sempena cuti HARI WESAK UIA, at least saya boleh balik uia lewat sikit. sempat la lepas hajat (bukan berak ya) nak makan nasi ulam ngan budak tu. heee. best! jauh tau jalan kaki dari depan pantai timur. capek! panas! huh. orang ni majuk2, orang tu emo2. macam comel.

banyak nasi tak habis. salah siapa? mat nain punya pasal. LAPAR MATA.

baru saya tahu, rupanya bie saya ni macam baby. tak suka pedas. . hahahaa

makanan:-
kitaorang pilih: ayam goreng + ikan keli goreng + sayur lemak putih + budu (WAJIB ni)
ulam pulak: saya ambil kacang botol, dia ambil kacang panjang + ketiak jagung (jagung pun ada ketiak ek? hehehe)

minuman:-
a: b nak air ape?
b: nak i love u...
jawapan merapu yang membahagiakan;)
saya- teh beng ais. dia- teh o ais.

jumlah perlu dibayar: RM16. murah kan?

setelah perut di isi, masing2 tersenyum hepi

pastu masuk mydin, beli barang keperluan. pastu masuk pantai timur, beli susu dan gula. pastu penat. eh, tak. bukan penat sebenarnya. tapi nak rehat sebab tak puas lagi nak borak. banyak benda nak cakap. kitaorang pun masuklah kfc.

makan lagi. nugget + air sahaja.

kami yang senget menget

berat hati nak tinggalkan bumi kelate. saya TAK SUKA cinta jarak jauh. sakit! sakit sebab demam. demam kerana rindu. euwww~! gediksss.
soal pada hati, tanya kenapa merindu?
jawapan yang pasti… kerana aku cinta padamu

*peliklah. sepatutnya hari ni takde kelas, tapi nape si bun ni rajin pi kelas? hahahaaa. okeh, gelak setan
setansetansetan

No comments: