24.4.11

Novel Yang Dibeli Masa PBAKL

entry ni bukan nak bercerita apa yang berlaku di pesta buku. tapi, hasil dari "perjalanan kakian" di dewan2 yang ada di pwtc.

mula2, sila tengok Dalam List PBAKL 2011

Alaf21- Cinta Yang Kurasa
Alaf21- Hati Bergetar Rindu
Alaf21- Yang Mana Satu
Fajar Pakeer- Cintamu Cintaku Satu
JS- Menunggu Hujan
JS- Quartet
KarnaDya- Yang Ku cari
NB- ...Dan Cinta Pun Tersenyum

tapi bila di sana, ni lah hasilnya
kamu2 kira la sendiri ya

ni pulak buku untuk kak chik. dah pos hari ni...
nak buku lain, beli buku lain. ---> baca sini

penat tau. dah la sehari sebelum ke pesta buku, sibuk mengemas. nak kena kosongkan bilik. ni hasilnya:
boleh tahan. banyak jugak yang tinggal untuk short sem.

tapi bila tengok gambar ni, hilang penat saya
sape tu? mereka adalah novelis kesayangan saya. aisya sofea dan emma maizura. gembira sangat bila jumpa mereka, sebab dah lama sangat nak jumpa aisya sofea. akhirnya, impian saya tercapai. alhamdulillah.....

celoteh di pesta buku next entry ya. masih takde mood nak menaip panjang2...

*pegang novel ni, salah. pegang novel tu, salah. akhirnya on laptop, log in facebook dan upload new post.

1 comment:

kira kekuri said...

singgah sini~wahhh! best2 novelnya semua!! ::DDDD .assalam singgah sni :D