21.3.11

Nak Balik

balik kampung. lepas kentut tension. yeeehaaaaaaa. best!

sebenarnya, saya nak balik sebab
  • saya rindu mama saya
  • saya rindu saim baik saya iaitu bebe
  • saya rindu ecah kecik yang comel cam ecah senior
  • nak tengok rupa rumah yang dah macam "kapal pecoh"
di samping itu, cewah! saya juga nak
  • amik jeans hitam yang saya 'tertinggal' kat rumah! nak pakai gi PBAKL nanti
selain itu, ada hajat lain jugak. orang kata, sambil menyelam minum air. bagus gak tu. boleh hilangkan dahaga. hajat lain tu ialah
  • 'jumpa' bucuk saya. kesian kat dia sebab rindukan saya. haahaaa
okey dah. pesanan kepada penaja adik dan sahabat baik:

adik: jangan jeles ya. duk diam2 kat UM tu.

sahabat baik: giliran aku pulak balik ye bun. babai. nanti sampai umah, aku call. untuk besday mu, aku da siap taip dah "post special". tunggu 24hb tepat jam 12, otometik akan ada lah post tu kat blog comel aku ni. hepi besday shida. opsss!

1 comment:

Bun said...

weh tak..aku bukan shida laaa..sekeh kang ! awk wahida k ?

mu xyah susah2 call aku laa...aku nk tdo awl !