14.3.11

Hari BunTak Sedunia

huh. baru sempat nak upload pasal ni bun. sowie ya... busy ber-cityville plak siang tadi. malam pulak berdiscussion. hehehee. discussion lah sangat. okey. serius dah. adalah dengan ini, kami mengisytiharkan 130311 sebagai hari BunTak sedunia. so, bagi meraikan hari BunTak sedunia ni, kami menggunakan gambar kami berdua sebagai profile picture di fesbuk masing-masing untuk tiga hari (mcm tajuk novel ahadiat akashah plak dah). tak percaya? hah. tengok ni.

bun dan tak. kalo nak berkenalan, silalah add ye.
kami berdua masih single mingle. kami tak kawen lagi

apa istimewanya hari Buntak ni? hurm, pada tarikh ni kami kembali seperti sediakala.
hehehe. korang baca petikan ym ni:

puteri_kebayan: bun...mu selesa ke kalau bf kt xselesa ngan sahabat baik kita?
idanirha_87: dok
idanirha_87: aku xselesa tak
idanirha_87: siyes aku oyak ko mu aku xselesa
idanirha_87: masa tu pon aku rasa xselesa tak
puteri_kebayan: kalo mu xselesa, so cara penyelesaian?
idanirha_87: aku clash.
puteri_kebayan: mu xperlu tggalkan bf atau shabat...mu bleh dpt 2-2...tp mu kena mta pjelasan dr 2-2 knapa mereka xleh jd kawan
puteri_kebayan: ak xsuka bila org suh wat pilihan antara sahabat n cinta
puteri_kebayan: knpa kt kna buat pilihan sdgkan kt bhak dpt 2-2
puteri_kebayan: kalo bf kt xleh ngam ngan shbt kt, msti ada smthing wrong...
puteri_kebayan: lain lah kalo bf kita tu ex sahabat kita. tu lain citer...
idanirha_87: tak..
idanirha_87: mu marah aku lagi ko?
puteri_kebayan: dok. aku xmaroh ore eh.kalu aku maroh aku syap tupah doh
puteri_kebayan: dok pon aku serang lama doh mu.
idanirha_87: huhu
idanirha_87: so, maaf ko aku dok ni ?

kesimpulannya, cari punca. bukan buat andaian sendiri sampai seorang sahabat kenyang makan hati. sama-sama makan hati sebenarnya. orait lah tu. makan hati boleh mengelakkan darah rendah. heh. ok. dah maaf dah. kan dah ok masa lunch tadi. kalau aku masih macam dulu, aku akan bataskan diri dari bercerita macam tadi. huh. lega. macam baru lepas bayar hutang juta2 tau sekarang! wakakaka. (kaya lah sgt aku nih)

apa yang pasti, biarkan yang telah berlaku itu berlalu. dan yang penting, kita sama-sama jadikannya panduan untuk kita menghadapi hari mendatang.

bun, kau tau tak. SINGLE itu indah!
"untuk apa berteman, jika tiada kejujuran. untuk apa bercinta, jika bertemankan air mata. untuk apa bersama, jika pengakhirannya kecewa..."

status tak: "ada ketikanya, kita tak mampu meluah rasa apabila berhadapan. namun demi sebuah persahabatan, segalanya perlu dileraikan...."
bun komen: aku like kata2 di atas..semoga persahabatan kita berkekalan :)
amin...[bun+tak]=friendship forever♥

to bun: eh. aku tension lah. rasa nak angkut semua barang pi bilik mu, pastu mu angkut semua barang mu, kita sama-sama angkut barang. aku nak ajak mu teman aku kuar dari uia ni. aku nak pindah u. nak masuk u lain. tapi kena ada mu. jom kita wat u kat tengah2 antara morak n padang bongor. tension giler babi. benci!!!!

No comments: