28.12.10

Air Mata: Suka Sayang Cinta

sometimes it's nice... to make a girl cry

perempuan. selalu menangis kan? malam semalam dengar radio best104 tentang bagaimana reaksi orang yang suka, sayang dan cintakan kita apabila kita menangis di hadapannya. tapi macam ada yang tak kena je semua ni. jom baca.

bila kita menangis di hadapan orang yang:

1- sukakan kita
"dah la, jangan menangis..."

2- sayangkan kita
~dia akan turut sama menangis bersama

3- cintakan kita
~biarkan kita menangis di bahunya sambil berkata..
"kita akan selesaikan bersama"

-->saya pun tengah bersedih. mahu dia yang dulu. dia yang melayan rajuk saya, dia yang mendengar celoteh saya, dia yang selalu ada untuk saya mengadu. sekarang dia sakit. saya mahu dia cepat sembuh supaya dia boleh melayan saya seperti biasa. saya rindu semua tu:-(

1 comment:

ijat_asni said...

jemput-jemput la datang menerjah
http://ijatasni.blogspot.com

^________^