19.6.10

Bulan ke-2

we have been together for two months.
ecah❤nain

tiada air mata, yang ada rasa bahagia. tak macam bulan pertama. biasalah tu, dalam proses nak kenal hati budi, ada masa suka ada masa duka. apa yang pasti, saya gembira sangat untuk bulan ke-2 ni. siap nak buat suprise lagi kat si dia. skali tak menjadi. haiiiihhhhh!!! geram sangat!

semalam menghabiskan masa seharian bersama sebelum saya dan dia balik Klate. hihiihiii. naik bas malam, kul 10.30am da kuar UIA kot. dating punye pasal. we spent da whole day at KLCC. lepak2 tengok budak2 mandi + layan movie Lagenda Budak Setan. akhirnya..
pecah rekod! ecah masuk panggung~ best gak la layan citer tu. suka part yang kasyah still boleh terima kisah lampau ayu. "cintailah seseorang itu atas dasar siapa dia sekarang dan bukan siapa dia sebelumnya. kisah silam tak perlu diungkit jika kamu benar mencintainya setulus hati..."

[to my sayang: saya pon ada diari tentang kita gak. tapi xcomel macam diari ayu la.]

hari ni, dia tak sihat. get well soon my dear. saya taknak awak sakit. nanti saya sedih, saya akan fikir "unik". saya tahu awak penat. saya pun penat. awak kena rajin2 makan ubat biar cepat sembuh, k.

(:selamat ulang bulan ke-2, sayang:)
Siti Aishah sayang Muhamed Nain
ya Allah, semoga dia jodoh aku. amin...

1 comment:

Zuzu said...

wah...cik zuzu tumpang happy sangat tengok ecah happy..hehehe! smoga happy slamanya (",)v