17.5.10

Riang Ria Bersama

hari ini dah tak boleh jadi macam hari semalam. penat. letih. tapi hati berbunga. alahaiii, ayat~

awak ni, saya kat sebelah pun, henpon tu tak lepas jugaks. sms jer. sampai habis kedit. huhuhuuu padan muka! saya suka sangat:)

ni sementara menunggu Mr. GG shopping. pakcik tu kalau shopping boleh tahan lah. mengalahkan pompuan. naseb baik ada bun. leh teman kan GG tu, kan? bun, lawak lah insiden kat PDI tu weh!

bun,
nice shoot
nice scene
sangat comel
i like this pic very much
macam ngopngep
padan doh la ngan buntak
~bun ngop tak ngep~

ini baju free
orang tu kasi
takut nak ambik
tapi saya ambik jugak
terima kasih daun keladi
lain kali kasilah lagi

ok, dah.
sekian, wassalam
p/s: dating lain kali, jangan order mango juice ya. kesian kat awek awak ni hah. paksa diri demi menjaga hati. tapi salah saya. sebab bila ditanya nak air apa. sengih2. ikutlah. skali dia beli, tak minum plak dah. eh, bukan tak minum. minumlah. tapi tak habis. tak apa. dia tak marah pun. siap nak beli air lain lagi. hehehee
~bila hati dah sayang

3 comments:

miss hav0c said...

pewit2.romantis yuuu

waheeda said...

tak...mu ni gak...
siap oyak pasal kt PDI ag...
aku ingat mu sorg jah suko ko aku time tuh...
skali nain supo jah dok suko jgk...
mu 2org mmg la...
2kepala 1 jiwa...

ezannurhafiz said...

sengih sokmo la des...hoho..best la awk..
jeles sero..takpo la..wi la ko awk rasa bahagio plop des...hehe..

p/s: saya n dia dah ikut haluan masing2 dah..huhu..