25.5.10

Riang Ria Bersama 2

23.5.10 - naik KL lagi si gumuk kesayangan si kurus ni. nun jauh datangnya dari bentong. hihihiiii jauhkah? tak jauh pun, kan?

rela tak balik Kelate kot lepas konvo. jumpa buah hati pengarang jantung dulu. tu lah, bila hati dah sayang. semua sanggup. cuma lepas ni tak sanggup dah pakai baju ala2 nak sedondon ni. tak apa, kan awak? awak tak kisah pun. kan?

suka. suka. suka sangat:)
happy when we are together~
gedik suda. lalalalalalaaaa

dapat ni dari dia:
coklat dah kat dalam perut.
ni je yang tinggal.
thanks banyak2 awak:)
cakap tak nak pun, kena paksa suruh ambik jugak. hihiiii (sebenarnya buat2 taknak je. naseb baik si dia paham)
forever e ❤ n

2 comments:

kurts89 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
CikCah Kebayan said...
This comment has been removed by the author.