22.5.10

Jenjalan Tengok Haiwan

pergi zoo negara hari ni. for the 1st time saya jejak kaki kat zoo negara. selama ni tengok binatang kat tv je. hihiii. best. seronok. yang penting, lupa sekejap segala masalah yang menyerabutkan kepala saya. tapi saya pulak terberi masalah pada orang lain. hurmmm, kesian kat dia. kali kedua saya buat dia sedih. sorry:-(

layan gambar je lah untuk post kali ni:

1:
sebelum bertolak.
muka bangun tidur.
natrah, cikcah, cikzuzu
tercongok kat tepi jalan.
nak senyum ngan tak nak sama banyak.
tapi senyum jugak walaupun macam plastik.
mulakan harimu dengan senyuman:)
mungkin dengan senyuman dari kita, mampu buat orang lain rasa bahagia... cewah! ayat tu~

2:
actually this is a charity programme. so kena pakai kasut ni lah. kasut bun pakai kejap je. nasib baik bawak selipar:)

hurmm.. tak ada kerja, rajin cari kerja. kan dah padan ngan muka! orang lain pukul 8 am masih boleh bergolek atas tilam. kita pulak masuk kandang. ishkkkk. mula2 ok lagi, buang rumput je. masuk part cuci kandang tu masalah sikit. tahi beruang busuk! nyamuk banyak! lengan saya dah bengkak. tak tahu sape gigit. nyamuk ke semut:(

next, gambar cikcah bersama penghuni tetap Zoo Negara plak (selected pics only)

















sempat lagi anak dara tiga orang ni posing sementara nak tunggu kul 4. petang rileks sangat sebab dah tak kena buat kerja. tengok jam + makan ais krim je.ermm penat tapi gembira. kira tak rugi lah join program ni. tapi lain kali tak nak gi dah.

ni pic dalam bas. nat, ko masam. aku faham weh. aku pun tak puas hati. tapi takpe lah. anggap je tu rezeki mereka. biarlah. yang penting, kita leh kenal kandang beruang, okey?

dah semua. malas dah nak taip. kepenatan yang amat sangat. kemahuan ketiduran. janji ngan dia nak tidur awal, skali mata ni segar la plak.

hurmm, last but not least. pada si dia: selamat memakai jubah konvo. tahniah. saya bangga ngan awak:) tentang kisah kita, serahkan pada Yang Maha Esa. kita sama-sama bincang dan pilih jalan yang terbaik tanpa ada sesiapa pun yang akan merasa terluka dan kecewa.
peace! no war [sial punye baju!]~ love,ecah