8.3.10

Sejarah Aku Minat Novel =)

ini novel pertama yang saya baca 10 tahun lalu. sejarah awal yang membuatkan saya minat baca novel sampai sekarang sebab novel ni lah. best! adik saya yang bawa balik ke rumah. dia pinjam ngan member dia. dah lama sebenanrnya saya cari. akhirnya baru semalam kutemui. hihihiii. ada hikmah rupanya tetiba terdetik di hati nak ikut cikzuzu balik. konon nak makan kfc lah. hehee sebab nak makan kfclah maka cikzuzu bawak pi Giant. ada plak booth CESB kat situ. banyak novel murah2. sweet! saya beli penanda buku jugak! xleh amik gmbar penanda buku tu. Mr. Olympus saya rosak=(


novel ni pun saya beli jugak semalam. ermm, sekarang tengah mengumpul novel2 Noor Suraya. lepas baca Jaja & Din lah buat saya nak cari karya novelis ni yang terdahulu. dah ada Keranamu Ain (beli masa balik skejap ngan Bun ari tu). yang paling susah nak dapat, Nanyian Tanjung Sepi. aduiiii. kenapa ya? minta2lah ada masa PBAKL nanti. aminnnn


ini semua novel kaksu yang masih tiada dalam simpanan. ermm, insya-Allah masa PBAKL nanti saya akan pastikan semuanya ada dalam tangan! hehehee

No comments: